هم زمان با عید غدیر ۴۰۰ خانواده نیازمند اطعام شدند 
هم زمان با عید غدیر ۴۰۰ خانواده نیازمند اطعام شدند 

هم زمان با عید غدیر ۴۰۰ خانواده نیازمند اطعام شدند 

فهیمه برخان گفت: هم زمان با عید سعید غدیر ۴۰۰ خانواده نیازمند در قالب طرح اطعام علوی مهمان سفره با برکت امیرالمؤمنین علی (ع) شدند.
شناسه خبر : 1081144 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۴۱

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با عید سعید غدیر ۴۰۰ خانواده نیازمند در قالب طرح اطعام علوی مهمان سفره با برکت امیرالمؤمنین علی (ع) شدند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: این طرح به همت بانوان مسجدی عضو کانون همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی اجرا شده و ظروف غذا با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل شد.


وی بیان کرد: طرح اطعام علوی در راستای احیاء سیره علوی و برای دستگیری از نیازمندان در این عید سعید اجرا شد.


برخان ابراز کرد: دیدار و تکریم سادات یکی دیگر از برنامه های ویژه کانون در بزرگداشت عید غدیر بود و در همین راستا از خادم مسجد و فاطمیه تجلیل شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: مسابقه مجازی نقاشی غدیر نیز هم زمان با این عید سعید برگزار شد تا کودکان با واقعه غدیر آشنا شوند.


وی اظهار کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت کلیپ و عکس نوشت در مورد غدیر و همچنین آذین بندی مسجد از دیگر برنامه های ویژه بزرگداشت غدیر بود که به همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شد.


برخان یادآور شد: در دهه امامت و ولایت و هم زمان با عید قربان نیز طرح کمک مومنانه اجرا شد و در راستای این طرح تعداد ۳ بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی و میوه همراه با کارت هدیه به نیازمندان محله مسجد اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز طرح توزیع گوشت قربانی با اولویت توزیع گوشت نذری در بین نیازمندان محله مسجد اجرا شد.

پایان پیام/ 586